Tema: Re: Atsakomybė už paliktus betoninius luitus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-12-03 13:57:56
Tikraitamsoje paspirtukas geriau matosi (ivertinant kad jo pastatymo
kampas gali buti kitoks) ant tiek,kad tai esminis skirtumas sioje
situacijoje? Kur siulai nubrezti matomumo ribas? Siame pavyzdyje jau
aukstis ok?

Is praktikos. Vairuotojas is kiemo isvazinejo atbulas, pervaziavo vaika.
Jei gerai pamenu dede - net gimines neturejo pretenziju, shit hapens.
Pats realiai palindo po ratais. Teismas vistiek nusprende, kad jis mate,
jog kiem zaide vaikai, turejo ivertinti, jog reikia buti atsargiu.
Realaus sroko negavo, bet irasas visam gyvenimui ir supratimas, kad
kazkas visgi ir be taves paties tave laiko kaltu... Tad argumentas, jog
nepastebejau aiskteleje esancio bloko sunkiai sueis. Tiksliau taip -
niekas negincys, kad tu jo nepastebejai. Bet kad nepastebejai, tai butu
tavo problema - statau uz toki varianta.