Tema: Re: Atsakomybė už paliktus betoninius luitus
Autorius: useris
Data: 2020-12-03 17:15:50
Nemačiau anos temos.
Yra taisyklė, kad negalima spąstų spęsti savo privačioj teritorijoj - jei
kas įsilauš ir nukentės, bus bėda. Bet čia jau tyčia yra kažką prigauti, jei
šiaip bardakas, tai vis tiek tikiesi kad į tavo kiemą niekas nevažinės,
priešingu atveju dedant daiktus aplink ofisų pastatą, kur parkingas visada
perkrautas ir srautas nuolatinis.