Tema: Re: Atsakomybė už paliktus betoninius luitus
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2020-12-03 16:19:11

On 2020-12-03 15:29, useris wrote:

> Jei paliekamos kokios šiukšlės viešoj vietoj, kaip šiuo atveju blokai,
> palikėjas turi įvertinti, kad žmonės gali užkliūti (nugriūti, pirštą
> susilaužyti), įvažiuoti, ypač kai vieta neapšviesta.

Teisme tu turestum irodyti, kad elgdamasis apdairiai kaip padidintos
riziko saltinio valdytojas tu galejai to blogo nepastebeti. Uz tave
nestatyciau.

> Netgi sakyčiau
> nesvarbu ar tai kelias ar ne, jei paliekami daiktai gali sukelti žalą.

Pas mane kieme salia ivaziavimo dabar stovi sulinio rentinys. Tamsoje
pilnai gali jo nepastebeti. Kaip manai, atvaziaves nakti i mano kiema ir
apsisukinedamas tu ji uzkabintum - kieno tai butu problema, tavo ar mano?

Beje, realus pavyzdys. Nesenai minejau kitoje temoje konflikta su
nuomininkais. Ko pasekoje, gavosi kaip gavosi - man padaryta zala,
vaziuodmas atbulas nuomininkas tamsoje nepastebejo ir sugadino mano
turta, bei pasisalino is ivykio vietos. Spek kiek jam kainavo tas reikalas.

O vat ant kelio stovintis automobilis pasirodo visdelto stovi ne ant
kelio ir KET jam negalioja - kiti eismo dalyviai ji patraukti gali
reikalauti tik civilinio kodekso pagrindais.

> Aišku reikia vertinti per protingumo kriterijų - vieta neapšviesta,
> blokai tamsūs, galima pažymėti ryškiai, taip pat statyti plastikinius
> stovelius ar panašiai.

Taip, galima.