Tema: Re: Nekokybiskos prekes grazinismas/pakeitimas (po garantijos)
Autorius: Blynas
Data: 2009-03-17 00:07:45
Nelabai supratau minties, ypač pirmo sakinio. Jei klausimas yra tik paskutinis sakinys, tai sakydamas "prievarta" turiu minty pardavėjo nenorą grąžinti pinigus ar įgyvendinti kitas pirkėjo valias, vadovaujantis įstatymu. Tuo tarpu FUX klausime ir aprašytoj situacijoje nematau teisėto reikalavimo daugiau, nei čia jau aptarta, o SE pasisakymai mano nuomone yra arba neįsigilinimas į situaciją, arba neišmanymas to, ką komentuoja. Aš tikrai ne geras teisės  žinovas, todėl savo žodžius pagrindę įstatymo raide lengvai mane perkalbėsit.