Tema: Re: Nekokybiskos prekes grazinismas/pakeitimas (po garantijos)
Autorius: Blynas
Data: 2009-03-15 08:24:01
Čia yra o.law grupė, o ne o.stebuklai. Jei kažko pasieks daugiau, nei yra parašyta įstatyme, tai jau labiau stebuklas, o ne "taip ir tuti būti", sutinki? O tu žmogui sakai, kad jis laisvai gali daryti stebuklus, nes tu tame turi daug praktikos. Tikiu, kad esi kartą kitą nuėjęs tuos kryžiaus kelius grąžinant per prievartą, bet taip pat esu įsitikinęs, kad tikrai neturi patirties būtent tokiu atveju. Ir jei aš teisus, tai dar klausimas kas čia ką klaidina...