Tema: Re: Nekokybiskos prekes grazinismas/pakeitimas (po garantijos)
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-03-13 13:02:44
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1257">
<META content="MSHTML 6.00.6000.16809" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>ne apie smeli chia, ne muiline...</FONT></DIV>
<DIV><BR>-- <BR>Dainius</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV>"Jonas Sergejenka" &lt;<A 
  href="mailto:johnas@kazhkur.com">johnas@kazhkur.com</A>&gt; wrote in message 
  <A 
  href="news:gpdd58$28k$1@trimpas.omnitel.net">news:gpdd58$28k$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
  <DIV><FONT size=2>Tam, kad turėtum veikiantį produktą, tai sumokėk pinigus už 
  to produkto remontą.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2>O jei nori, kad sutvarkytų nemokamai, tai taip ir 
  sakyk.:)</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2>Šiuo atveju, manau, reiktų įrodinėti tau pačiam, kad 
  defektas atsirado dar iki pardavimo, ar buvo įtakotas eviksnių, kurie buvo iki 
  pardavimo. T.y., jei nefokusuoja dėl to, kad smėlio pateko, tai reikėtų 
  įrodinėti, jog nesandari gamyklinė konstrukcija lėmė smėlio pateikimą, 
  vartotojo vadovas neperspėja, jog negalima nešiotis fotiko palei jūrą pučiant 
  vėjui.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT size=2>Nesuprask, aš nesu prieš tavo norą. Aš tikrai palaikau 
  tave.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2>Bet konkrečiai šiuo metu tik komentuoju įstatymo raidė, kaip 
  ją aš suprantu pats.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT size=2>Johnas.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <BLOCKQUOTE dir=ltr 
  style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
    <DIV>"-FUX- [darbe]" &lt;<A 
    href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>&gt; wrote in message 
    <A 
    href="news:gpdcnp$1fq$1@trimpas.omnitel.net">news:gpdcnp$1fq$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>man svarbu, kad tureciau pilnai funkcionuojanti 
    produkta. Tegu remontuoja, bet suremontuoja iki galo. Kas is to kad 
    patvarkys, o poto vel su kokiu objektyvu nefokusuos.</FONT></DIV>
    <DIV><BR>-- <BR>Mindaugas<BR>TOYOTA Avensis '01 D4D<BR><A 
    href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>Canon 
    40D<BR>Vilnius<BR>--</DIV>
    <BLOCKQUOTE dir=ltr 
    style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
      <DIV>"Jonas Sergejenka" &lt;<A 
      href="mailto:johnas@kazhkur.com">johnas@kazhkur.com</A>&gt; wrote in 
      message <A 
      href="news:gpdav2$u4s$1@trimpas.omnitel.net">news:gpdav2$u4s$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
      <DIV><FONT size=2>Tai reiškia, kad, jei praėjo suteiktas garantinis 
      laikotarpis, bet nepraėjo 2 metai, tai "teisybės ieškoti" gali TIK ĮRODĘS 
      PATS, kad daikto trūkumas atsirado iki pardavimo, arba dėl priežasčių, 
      kurios buvo iki pardavimo.</FONT></DIV>
      <DIV><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
      <DIV><FONT size=2>Johnas.</FONT></DIV>
      <BLOCKQUOTE 
      style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
        <DIV>"-FUX- [darbe]" &lt;<A 
        href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>&gt; wrote in 
        message <A 
        href="news:gpd5kj$kfp$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd5kj$kfp$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
        <DIV>
        <DIV><FONT face=Arial size=2>Va ka raso musu istatymai:</FONT></DIV>
        <DIV><FONT face=Arial size=2>Civilinio kodekso 6.338 straipsnyje 
        nurodyta – kai nenustatytas daikto kokybės garantijos ar tinkamumo 
        naudoti terminas, tai pirkėjas reikalavimus dėl daikto trūkumų gali 
        pareikšti per protingą terminą, <STRONG>bet ne vėliau kaip per dvejus 
        metus nuo daikto perdavimo dienos</STRONG>, jeigu įstatymai ar sutartis 
        nenumato ilgesnio termino. Kai sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji 
        metai daikto kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti 
        pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams 
        nuo daikto perdavimo dienos, pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu 
        pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki 
        daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako 
        pardavėjas.</FONT></DIV>
        <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
        <DIV><FONT face=Arial size=2>Tik nezinau kaip reikia rasyt prasyma del 
        grazinimo/pakeitimo</FONT></DIV></DIV>
        <DIV><BR>-- <BR>Mindaugas<BR>TOYOTA Avensis '01 D4D<BR><A 
        href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>Canon 
        40D<BR>Vilnius<BR>--</DIV>
        <DIV>"Anita" &lt;<A 
        href="mailto:anita@anita.org">anita@anita.org</A>&gt; wrote in message 
        <A 
        href="news:gpd4ru$j08$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd4ru$j08$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>&gt; 
        pabandyt gali<BR>&gt; priklauso dar, kur pirkta..<BR>&gt; kartą norėjau 
        gražinti per 14 dienų, tai tiek teko išklausyt kad oi.. tiesa, <BR>&gt; 
        ne fotiką ;)<BR>&gt; <BR>&gt; "-FUX- [darbe]" &lt;<A 
        href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>&gt; wrote in 
        message <BR>&gt; <A 
        href="news:gpd2mt$f05$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2mt$f05$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>&gt;&gt; 
        atsiprasau, 2008 metais pirkta<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; -- <BR>&gt;&gt; 
        Mindaugas<BR>&gt;&gt; TOYOTA Avensis '01 D4D<BR>&gt;&gt; <A 
        href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>&gt;&gt; Canon 
        40D<BR>&gt;&gt; Vilnius<BR>&gt;&gt; --<BR>&gt;&gt; "Glebas" &lt;<A 
        href="mailto:ner@pasto.lt">ner@pasto.lt</A>&gt; wrote in message 
        <BR>&gt;&gt; <A 
        href="news:gpd2j9$ep7$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2j9$ep7$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>&gt;&gt;&gt; 
        Tai kad jau ir du metai pasibaige...<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt; 
        "-FUX- [darbe]" &lt;<A 
        href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>&gt; wrote in 
        message <BR>&gt;&gt;&gt; <A 
        href="news:gpd2dm$ef4$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2dm$ef4$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
        Sveiki.<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Norejau jusu patarimo del nekokybiskos 
        prekes grazinimo / pakeitimo <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
        kita.<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Beda tame, kad prekei (fotoparatui) suteikta 1 
        m garantija. Taip nurode<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; pardavejas, o LR istatymai 
        reglamentuoja 2 m garantija nuo gamykliniu<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; defektu. 
        Preke pirkta 2007 02 07. Pirma karta nunesiau i garantini dar 
        <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; kol<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; galiojo pardavejo 
        garantija. Bet problema nebuvo sutvarkyta, tiksliau <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
        vienoj<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; vietoj sutvarke, kitoj vel islindo ta pati 
        beda (fokusavimo problemos).<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Klausimas. Ar turiu 
        teise reikalauti, kad man pakeistu nekokybiska <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
        preke,<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; ismoketu pinigus, jeigu jau yra pasibaigusi 1 
        metu garantija (bet preke<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; nebuvo tinkamai 
        sutvarkyta)?<BR>&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Buciau dekingas 
        sulaukti protingu patarimu.<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; -- <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
        Mindaugas<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; TOYOTA Avensis '01 D4D<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
        <A 
        href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
        Canon 40D<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Vilnius<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; -- 
        <BR>&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; 
        <BR>&gt; <BR>&gt; 
</BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>