<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1257">
<META content="MSHTML 6.00.6000.16809" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>ne apie smeli chia, ne muiline...</FONT></DIV>
<DIV><BR>-- <BR>Dainius</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV> </DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV>"Jonas Sergejenka" <<A
href="mailto:johnas@kazhkur.com">johnas@kazhkur.com</A>> wrote in message
<A
href="news:gpdd58$28k$1@trimpas.omnitel.net">news:gpdd58$28k$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
<DIV><FONT size=2>Tam, kad turėtum veikiantį produktą, tai sumokėk pinigus už
to produkto remontą.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>O jei nori, kad sutvarkytų nemokamai, tai taip ir
sakyk.:)</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Šiuo atveju, manau, reiktų įrodinėti tau pačiam, kad
defektas atsirado dar iki pardavimo, ar buvo įtakotas eviksnių, kurie buvo iki
pardavimo. T.y., jei nefokusuoja dėl to, kad smėlio pateko, tai reikėtų
įrodinėti, jog nesandari gamyklinė konstrukcija lėmė smėlio pateikimą,
vartotojo vadovas neperspėja, jog negalima nešiotis fotiko palei jūrą pučiant
vėjui.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2>Nesuprask, aš nesu prieš tavo norą. Aš tikrai palaikau
tave.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Bet konkrečiai šiuo metu tik komentuoju įstatymo raidė, kaip
ją aš suprantu pats.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2>Johnas.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV>"-FUX- [darbe]" <<A
href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>> wrote in message
<A
href="news:gpdcnp$1fq$1@trimpas.omnitel.net">news:gpdcnp$1fq$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>man svarbu, kad tureciau pilnai funkcionuojanti
produkta. Tegu remontuoja, bet suremontuoja iki galo. Kas is to kad
patvarkys, o poto vel su kokiu objektyvu nefokusuos.</FONT></DIV>
<DIV><BR>-- <BR>Mindaugas<BR>TOYOTA Avensis '01 D4D<BR><A
href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>Canon
40D<BR>Vilnius<BR>--</DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV>"Jonas Sergejenka" <<A
href="mailto:johnas@kazhkur.com">johnas@kazhkur.com</A>> wrote in
message <A
href="news:gpdav2$u4s$1@trimpas.omnitel.net">news:gpdav2$u4s$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
<DIV><FONT size=2>Tai reiškia, kad, jei praėjo suteiktas garantinis
laikotarpis, bet nepraėjo 2 metai, tai "teisybės ieškoti" gali TIK ĮRODĘS
PATS, kad daikto trūkumas atsirado iki pardavimo, arba dėl priežasčių,
kurios buvo iki pardavimo.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2>Johnas.</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV>"-FUX- [darbe]" <<A
href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>> wrote in
message <A
href="news:gpd5kj$kfp$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd5kj$kfp$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
<DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Va ka raso musu istatymai:</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Civilinio kodekso 6.338 straipsnyje
nurodyta – kai nenustatytas daikto kokybės garantijos ar tinkamumo
naudoti terminas, tai pirkėjas reikalavimus dėl daikto trūkumų gali
pareikšti per protingą terminą, <STRONG>bet ne vėliau kaip per dvejus
metus nuo daikto perdavimo dienos</STRONG>, jeigu įstatymai ar sutartis
nenumato ilgesnio termino. Kai sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji
metai daikto kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti
pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams
nuo daikto perdavimo dienos, pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu
pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki
daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako
pardavėjas.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Tik nezinau kaip reikia rasyt prasyma del
grazinimo/pakeitimo</FONT></DIV></DIV>
<DIV><BR>-- <BR>Mindaugas<BR>TOYOTA Avensis '01 D4D<BR><A
href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>Canon
40D<BR>Vilnius<BR>--</DIV>
<DIV>"Anita" <<A
href="mailto:anita@anita.org">anita@anita.org</A>> wrote in message
<A
href="news:gpd4ru$j08$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd4ru$j08$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>>
pabandyt gali<BR>> priklauso dar, kur pirkta..<BR>> kartą norėjau
gražinti per 14 dienų, tai tiek teko išklausyt kad oi.. tiesa, <BR>>
ne fotiką ;)<BR>> <BR>> "-FUX- [darbe]" <<A
href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>> wrote in
message <BR>> <A
href="news:gpd2mt$f05$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2mt$f05$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>>>
atsiprasau, 2008 metais pirkta<BR>>><BR>>> -- <BR>>>
Mindaugas<BR>>> TOYOTA Avensis '01 D4D<BR>>> <A
href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>>> Canon
40D<BR>>> Vilnius<BR>>> --<BR>>> "Glebas" <<A
href="mailto:ner@pasto.lt">ner@pasto.lt</A>> wrote in message
<BR>>> <A
href="news:gpd2j9$ep7$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2j9$ep7$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>>>>
Tai kad jau ir du metai pasibaige...<BR>>>><BR>>>>
"-FUX- [darbe]" <<A
href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>> wrote in
message <BR>>>> <A
href="news:gpd2dm$ef4$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2dm$ef4$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>>>>>
Sveiki.<BR>>>>> Norejau jusu patarimo del nekokybiskos
prekes grazinimo / pakeitimo <BR>>>>>
kita.<BR>>>>> Beda tame, kad prekei (fotoparatui) suteikta 1
m garantija. Taip nurode<BR>>>>> pardavejas, o LR istatymai
reglamentuoja 2 m garantija nuo gamykliniu<BR>>>>> defektu.
Preke pirkta 2007 02 07. Pirma karta nunesiau i garantini dar
<BR>>>>> kol<BR>>>>> galiojo pardavejo
garantija. Bet problema nebuvo sutvarkyta, tiksliau <BR>>>>>
vienoj<BR>>>>> vietoj sutvarke, kitoj vel islindo ta pati
beda (fokusavimo problemos).<BR>>>>> Klausimas. Ar turiu
teise reikalauti, kad man pakeistu nekokybiska <BR>>>>>
preke,<BR>>>>> ismoketu pinigus, jeigu jau yra pasibaigusi 1
metu garantija (bet preke<BR>>>>> nebuvo tinkamai
sutvarkyta)?<BR>>>>><BR>>>>> Buciau dekingas
sulaukti protingu patarimu.<BR>>>>> -- <BR>>>>>
Mindaugas<BR>>>>> TOYOTA Avensis '01 D4D<BR>>>>>
<A
href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>>>>>
Canon 40D<BR>>>>> Vilnius<BR>>>>> --
<BR>>>>><BR>>>>><BR>>><BR>>>
<BR>> <BR>>
</BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>