Tema: Re: Nekokybiskos prekes grazinismas/pakeitimas (po garantijos)
Autorius: SE
Data: 2009-03-14 12:10:24
As turiu nemazos realios patirties sioje srityje kaip vartotojas, o ne is
popieriaus traukiu straipsnius (aisku jais as naudojausi). Todel ir
parasiau, kad maziau cia klaidintu ta zmogu. Ir dar labai daug sansu net
pinigus susigrazinti tam zmogui. O cia matau toki labai jau lietuviska ir is
pardavejo puses poziuri - nieko tau neiseis arba geriausiu atveju tau
nemokamai suremontuos, arba ka nori, kad nemokamai remontuotu ir t.t. ir
pan.