Tema: Re: Nekokybiskos prekes grazinismas/pakeitimas (po garantijos)
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-03-13 12:02:10
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1257">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1615" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2>Tai reiškia, kad, jei praėjo suteiktas garantinis laikotarpis, 
bet nepraėjo 2 metai, tai "teisybės ieškoti" gali TIK ĮRODĘS PATS, kad daikto 
trūkumas atsirado iki pardavimo, arba dėl priežasčių, kurios buvo iki 
pardavimo.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2>Johnas.</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV>"-FUX- [darbe]" &lt;<A 
  href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>&gt; wrote in message <A 
  href="news:gpd5kj$kfp$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd5kj$kfp$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
  <DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>Va ka raso musu istatymai:</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>Civilinio kodekso 6.338 straipsnyje nurodyta – 
  kai nenustatytas daikto kokybės garantijos ar tinkamumo naudoti terminas, tai 
  pirkėjas reikalavimus dėl daikto trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, 
  <STRONG>bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo daikto perdavimo 
  dienos</STRONG>, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino. Kai 
  sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės garantijos 
  terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau 
  nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, pardavėjas 
  atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki 
  daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už 
  kurias atsako pardavėjas.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>Tik nezinau kaip reikia rasyt prasyma del 
  grazinimo/pakeitimo</FONT></DIV></DIV>
  <DIV><BR>-- <BR>Mindaugas<BR>TOYOTA Avensis '01 D4D<BR><A 
  href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>Canon 
  40D<BR>Vilnius<BR>--</DIV>
  <DIV>"Anita" &lt;<A href="mailto:anita@anita.org">anita@anita.org</A>&gt; 
  wrote in message <A 
  href="news:gpd4ru$j08$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd4ru$j08$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>&gt; 
  pabandyt gali<BR>&gt; priklauso dar, kur pirkta..<BR>&gt; kartą norėjau 
  gražinti per 14 dienų, tai tiek teko išklausyt kad oi.. tiesa, <BR>&gt; ne 
  fotiką ;)<BR>&gt; <BR>&gt; "-FUX- [darbe]" &lt;<A 
  href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>&gt; wrote in message 
  <BR>&gt; <A 
  href="news:gpd2mt$f05$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2mt$f05$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>&gt;&gt; 
  atsiprasau, 2008 metais pirkta<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; -- <BR>&gt;&gt; 
  Mindaugas<BR>&gt;&gt; TOYOTA Avensis '01 D4D<BR>&gt;&gt; <A 
  href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>&gt;&gt; Canon 
  40D<BR>&gt;&gt; Vilnius<BR>&gt;&gt; --<BR>&gt;&gt; "Glebas" &lt;<A 
  href="mailto:ner@pasto.lt">ner@pasto.lt</A>&gt; wrote in message <BR>&gt;&gt; 
  <A 
  href="news:gpd2j9$ep7$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2j9$ep7$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>&gt;&gt;&gt; 
  Tai kad jau ir du metai pasibaige...<BR>&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt; "-FUX- 
  [darbe]" &lt;<A href="mailto:mindvai@gmail.kom">mindvai@gmail.kom</A>&gt; 
  wrote in message <BR>&gt;&gt;&gt; <A 
  href="news:gpd2dm$ef4$1@trimpas.omnitel.net">news:gpd2dm$ef4$1@trimpas.omnitel.net</A>...<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
  Sveiki.<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Norejau jusu patarimo del nekokybiskos prekes 
  grazinimo / pakeitimo <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; kita.<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Beda 
  tame, kad prekei (fotoparatui) suteikta 1 m garantija. Taip 
  nurode<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; pardavejas, o LR istatymai reglamentuoja 2 m 
  garantija nuo gamykliniu<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; defektu. Preke pirkta 2007 02 07. 
  Pirma karta nunesiau i garantini dar <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
  kol<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; galiojo pardavejo garantija. Bet problema nebuvo 
  sutvarkyta, tiksliau <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; vienoj<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; vietoj 
  sutvarke, kitoj vel islindo ta pati beda (fokusavimo 
  problemos).<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Klausimas. Ar turiu teise reikalauti, kad man 
  pakeistu nekokybiska <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; preke,<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; ismoketu 
  pinigus, jeigu jau yra pasibaigusi 1 metu garantija (bet 
  preke<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; nebuvo tinkamai 
  sutvarkyta)?<BR>&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Buciau dekingas sulaukti 
  protingu patarimu.<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; -- <BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
  Mindaugas<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; TOYOTA Avensis '01 D4D<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; <A 
  href="http://www.toyotaclub.lt">www.toyotaclub.lt</A><BR>&gt;&gt;&gt;&gt; 
  Canon 40D<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; Vilnius<BR>&gt;&gt;&gt;&gt; -- 
  <BR>&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; <BR>&gt; 
  <BR>&gt; </BLOCKQUOTE></BODY></HTML>