Tema: Re: Nekokybiskos prekes grazinismas/pakeitimas (po garantijos)
Autorius: SE
Data: 2009-03-13 23:46:27
Maziau klausyk ka raso cia. Rasai rastiska prasyma ar tu nori remontuot,
susigrazint pinigus, pakeist  i nauja veikiancia preke ar kt. pardavejui
(butina procedura, kad butu ginamos tavo kaip vartotojo teises), pridedi
isigijimo dokumentu (kasos kvitas, faktura) ir garantinio paso kopijas.
Kartu su prasymu siunti registruotu laisku. Per 10 darbo dienu tau turi
atsakyti ar rastu ar susisiekti kitu budu, jei nieks nieko neatsako, rastu
kreipiesi i Valstybine ne maisto produktu inspekcija (jos puslapyje yra pvz
skundu), pridedi prasymo pardavejui kopija, pirkimo dokus ir garantini.
Siunti vel registruotu laisku. O tada jau tave atstovaus inspekcija,
paskambins, susitarsi su inspektoriumi kada nuvesi fotoaparata kartu su juo
(servise elgiasi kaip silkiniai, ne taip kaip tu vienas nestum) i
autorizuota servisa ekspertizei ir bus padarytas sprendimas. Gavus is
inspekcijos sprendima, toki pat sprendima gaus ir pardavejas. Tada lauki
pardavejo reakcijos duoda mazdaug 1-2 savaites pardavejui apsispresti ar
vykdyti tavo reikalavima ar ne. Jei nenori pardavejas vykdyti tavo
reikalavimo, tada siaip inspekcija visus dokus perduoda Valstybinei
vartotoju teisiu gynimo tarnybai, kuri vel nagrineja visus aktus ir priima
sprendima, vel duoda savaite pardavejui, jei ne lieka teismas, bet iki
teismo labai retai kada prieinama. Grazina moketus pinigus kaip silkiniai,
bet cia yra gana ilgas procesas iki puses metu. Ir tiesa irodinet reikia ne
pirkejui, o pardavejui ar jo parduota preke kokybiska.