Tema: Re: Linai!
Autorius: Fred
Data: 2011-05-28 01:55:38
    Visgi man keistas jo sugretinimas musu farmakopejoje su opioidais, ypac kai ilga laika jis buvo apskritai nekontroliuojamas ... Kiek teko skaityti, meginantys siuo preparatu piktnaudziauti pazymi vyraujanti stimuliuojanti jo veikima (SNRI poveiki), toli grazu ne opioidams budinda raminanti euforizuojant poveiki.
    Na bet cia nukeliavom i offtopica :)