Tema: Re: Linai!
Autorius: Fred
Data: 2011-05-27 13:43:08
    Reiskiasi, tureciau pasiimt is seimos gydytojo savo kortele ir padaryt irasa, kad skiriu pats sau tokio tai preparato ir aprasyti, kodel sau ji skiriu.
    Gal anie israsinejo reguliariai dideliais kiekiais ir jau kokias rimtesnes medziagas, nei 4 saraso psichotropus, tarkime, "javainiu" stomatologai gali israsinet narkotines medziagas skausmui malsint, ir neretai ta daro ...