Tema: Re: Linai!
Autorius: Fred
Data: 2011-05-27 13:37:43
    Tai, kad jis yra vartojamas kaip skausma malsinantis opioidas nepadaro jo stipriu opioidu ir nepasalina jo SNRI poveikio. Kaip rasiau, afitinetas opioidiniams receptoriams jo yra itin mazas (jei kalbeti apie tramadoli, tegiama, jog kelis tukstancius kartu mazesnis, nei morfino), jo demetilinto metabolito afinitetas jau gerokai didesnis, taciau vis tiek mazas, o va serotonino ir noradrenalino atgalinio transporto inhibicija yra panasi i venlafaksino, i kuri jis chemiskai itin panasus.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tramadol
    Matyt visgi del pakankamai didelio pasalinio poveikio jis nera naudojamas kaip SNRI antidepresantas, kai yra kiti mazai to poveikio turintys preparatai.