Tema: Re: Linai!
Autorius: Toxis
Data: 2011-05-26 22:21:58
hehe, ash kai zhmonai uzhpuole alergijos priepolis nakti (ishtino nafyk
kazhkas gerkleje) ir dust buvo pradejus, tai be recepto leidzhiamus gavau,
matyt budinti vaistininke pamachius uzhsimiegojusi, didelem akim kazhka
nerishlaus velbiananti pilieti padare teisinga sprendima, kad ne lomkes
visgi mane kausto, o siaubas:)