Tema: Re: Linai!
Autorius: Fred
Data: 2011-05-26 12:26:23
    Na man labiau idomus teoriniai aspektai. As esu sau issirases tam tikru psichotropiniu medziagu del nemigos, kartais tenka "uzsimest". Odontologas turi teise pacientam israsinet sias medziagas pries vizita, jei itaria, kad paciento pernelyg didele baime trukdys atlikt procedura.
    Taigi, budamas gydytoju ir turedamas teise israsyti juos kitiems, manau, kad turiu teise issirasyti ir sau. Bet tik manau, noriu pasitikslint.
    Tramadolis yra kitas atvejis, tai "narkotine" medziaga (beje, neaisku, kokie ziopliai sugebejo ja i viena sarasa su opiatais irasyti, kai is tramadolio opiatas toks, kaip is manes kosmonautas ...) ir gali buti israsoma tik specialiuose receptuose, kuriu stomatologai neisrasineja. Kiek pamenu, anksciau, kad specialuji recepta israsyt, turejo buti ne vieno gydytojo parasas ir stampas, o ar tai keliu, ar ir tos istaigos/skyriaus vyr. gydytojo.