Tema: Re: Linai!
Autorius: Vasaris
Data: 2011-05-26 20:43:21
"Fred" <fred@takas.lt> wrote in message news:irlnv0$9sl$1@trimpas.omnitel.net...
>    Na man tai jis labiau SNRI antidepresantas, nei opioidinis analgetikas, tas jo afinitetas opioidiniams receptoriams toks jau mazas lyginant su tikraisiais opiatais ... Kazkaip keista tas, kad ilgai laika buves nekontroliuojamas viso labo paprastai receptinis jis tapo is karto ne psichotropiniu, o net narkotiniu preparatu musu salyje. Kiba daug kas piktnaudziaut juo sugalvojo

Prieš 2 metus prie bitininkavimo "avarijos atvejui" į vaistinę užėjęs norėjau nusipirkti tavegilio. Antihistamino. Gavau špygą ir paaiškinimą, kad receptinis. Nustebęs pasidomėjau, kodėl - pasirodo ir juo įmanoma svaigintis, pakerta kojas, galva lengva tampa. Dabar jau vėl nuėmė ir padarė nereceptiniu. Taigi - kas norės - metodą ras. O normalūs piliečiai kenčia reguliacinį idiotizmą.