Tema: Ats.: Kas turi surašyti DNSB bendrijos susirinkimo protokolą?
Autorius: Blynas
Data: 2011-05-10 13:48:00
Tu pats save supratai? Ar, kaip visada, darai išvadas pasitelkęs stebuklingą argumentą "Aš žinau"? :) Ir kuo mano nebuvimas valdyboje susijęs su šiuo reikalu? Nebent tik tiek, kad manęs nėra valdyboje, nes esam karo take. Ir ne atvirkščiai - tą turėtum žinot. Ir kas yra ne taip, kaip aš pateikiu? Tik konkrečiai, o ne savom sapalionėm... Jei jau kalbėjai su R., tai pasakok, _faktus_ prašau ant stalo.

Tu ple rimtai psichinis paranojikas. Nx tau argumentai ir faktai, jei tu vis vien viską geriau žinai, ane? :))))

"NicMC" <jzs@freemail.lt> parašė naujienų news:iqb43f$rlk$1@trimpas.omnitel.net...