Tema: Re: Ats.: Ats.: Ats.: Ats.: Kas turi surašyti DNSB bendrijos susirinkimo protokolą?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-10 12:32:58
Arba ejimas zirgu - paprask protokolo susipazinimui :).

"Blynas"  wrote in message news:iqb0ke$mbj$1@trimpas.omnitel.net...

Kokius nuostolius galima būtų pripaišyti ieškant priekabių tiesiog nesugebu
įsivaizduot, nes, mano supratimu, jų tiesiog jokių nėra. Kad nieko nežinojo,
tai įrodyt neįmanoma, nes visi popieriai ir protokolai yra būtent pas
pirmininką, taigi jis turi žinoti, ką turi ir ko ne. Praktika visada buvo
tokia, bet čia jau velnias žino, kaip įrodinėt reiktų į vieną ar į kitą
pusę.

Ir jei tik civiline tvarka, tai manau dzin. Bandysiu kalbėti apie protokolo
surašymą dabar, o ten jau matysim.

Ačiū!