Tema: Ats.: Ats.: Ats.: Kas turi surašyti DNSB bendrijos susirinkimo protokolą?
Autorius: Blynas
Data: 2011-05-10 11:57:15
:)

Kažkada buvo susirinkimas, bet nebuvo sudarytas jo protokolas. Dabar to susirinkimo pirmininkas (aš) ir sekretorius (sekretorius tuo pačiu ir namo bendrijos pirmininkas) baisiam karo take ir manoma, kad kažkaip šią istoriją išnaudojant bus bandoma susirinkimo pirmininką patampyt už ūso (tame tarpe ir kur nors skundžiant). Nes buvo įprasta, kad susirinkimo protokolą surašo sekretorius, paskambina/parašo kai paruošta, ateinu pasirašyt ir tiek. Šitas matyt kažkaip prasprūdo...

Tai va ir galvoju, kokia čia ta atsakomybė, kokie šansai viską surašyt dabar arba pareikalaut, kad surašytų sekretorius.

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> parašė naujienų news:iqasmr$fgj$1@trimpas.omnitel.net...