Tema: Re: Ats.: Ats.: Ats.: Kas turi surašyti DNSB bendrijos susirinkimo protokolą?
Autorius: NicMC
Data: 2011-05-10 13:30:07
On 2011.05.10 11:57, Blynas wrote:
> Kažkada buvo susirinkimas, bet nebuvo sudarytas jo protokolas. Dabar
> to susirinkimo pirmininkas (aš) ir sekretorius (sekretorius tuo pačiu
> ir namo bendrijos pirmininkas) baisiam karo take ir manoma, kad
> kažkaip šią istoriją išnaudojant bus bandoma susirinkimo pirmininką
> patampyt už ūso (tame tarpe ir kur nors skundžiant). Nes buvo
> įprasta, kad susirinkimo protokolą surašo sekretorius,
> paskambina/parašo kai paruošta, ateinu pasirašyt ir tiek. Šitas matyt
> kažkaip prasprūdo...
>
> Tai va ir galvoju, kokia čia ta atsakomybė, kokie šansai viską
> [...]

Jau kaip sudėlioja žmogelis, tai tiesiog angelas... Kai situacija toli
gražu ne tokia, kaip kad tas žmogelis sudėlioja...

Verkt mažiau reikia. Nu nebenori tavęs toj valdyboj matyt, tai ir
nelysk, kur niekas neprašo. Visi aplinkui tokie negeri tik jis pats
("jis" - tik tam, kad aiškiau būtų, reiktų sakyt "оно") kaip visada
gerutis nekaltutis ir kaip visada jam kažkas kažką blogo nori padaryt...

Išgirdo gi mat, kad bendrijos valdyboj ans nėra pageidaujamas. O kad
plaikstytis pradėjo, tai ir gavo popierių žabtuosna.