Tema: Re: Ats.: Ats.: Kas turi surašyti DNSB bendrijos susirinkimo protokolą?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-10 11:23:56
Uzs susirinkimo vedima ir organizavima, kad jis butu teisetas atsako
susirinkimo pirmininkas.Logiska, kad jis atsako ir uz tinkama jo iforminima.
O tu ciukcia nemudri - tiesiai klausk - kas yr?

"Blynas"  wrote in message news:iqapdq$a72$1@trimpas.omnitel.net...

Tai štai man irgi nuojauta sako, kad taip turi būti, bes viskas, ką randu,
tai

21 straipsnis. Susirinkimų šaukimo ir organizavimo tvarka
7. Susirinkimų nutarimai yra protokoluojami. Protokolus pasirašo susirinkimo
pirmininkas ir susirinkimo sekretorius. Protokolai registruojami pagal
raštvedybos taisykles.
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=152833

Ir dar susijęs klausimas - jei nėra protokolo, tai kieno atsakomybė?
Susirinkimo pirmininko, sekretoriaus ar bendrijos pirmininko? Ir kokia
galima ta atsakomybė?