Tema: Re: Dėl naujos mokesčių politikos išeina advokatai. Kur išeina?
Autorius: Silvano
Data: 2009-02-20 14:49:17
nu saunuolis tu, kad daug sumoki :) va mano kolega praeitais metais, vien
GPM susimokejo ir deklaravo 1,5 mln...nu ir ka ? o gauna jis ta pati, kaip
ir sumokejes 1,5 tukstancio...su salyga, kad dabar dar ir niekuo nepagrista
sodra sugalvojo skaiciuoti, kad simuliantus "darbininkus" islaikyti, tu
pajamu ir mokesciu LT nebereges....nuo dividendu pradejo PSD skaiciuot
:))))))) nx tokia valdzia ir sistema :)
o tuos vargsus kaip smauge taip ir smaugs...gerai, kad nors starkevicius i
prokuratura kreipsis su cebatais vagi uzkapojes :))))