Tema: Re: Del naujos mokesciu politikos iseina advokatai. Kur iseina?
Autorius: Raulis
Data: 2009-02-19 11:21:52
To paties klausia pensininkai, statybininkai, pardavejos, mokytojai,
vairuotojai ir t.t. Kai kurie siandien uzdirba dar maziau. Atsakymo del
isgyvenimo nezinau. Manau, kad neteisinga vienus apmokestinti, o kitus - ne.
Advokatai nera kazkokia isskirtine kasta darbao rinkoje. Pritarciau ju
apmokestinimui taip, kaip ir bet kokio individulia veikla uzsiimancio ar
idvidualios imones savininko apmokestinimas.