Tema: Re: Dėl naujos mokesčių politiko
Autorius: Blynas
Data: 2009-02-19 11:15:08
Aš labiau kalbu apie valstybės apmokamą gynėją. Citata iš straipsnio:

"Aš atstovauju klientams baudžiamosiose bylose teismų reikalavimu, nes žmonės dabar neturi pinigų. Valstybė už tai moka mažus pinigus - vos 40 litų už valandą, o ir jų laiku negauname. Negi tikimasi, kad advokatai tebedirbs?" - LŽ sakė A.Jakutis, nuo sausio 22-osios jau nebeteikiantis advokato paslaugų.

Citatos pabaiga. Tai už kurias val. jam moka po 40 Lt?