Tema: Re: Del naujos mokesciu politikos iseina advokatai. Kur iseina?
Autorius: Raulis
Data: 2009-02-19 12:22:12
Ką tai iš esmes keičia, kad reikia didžiosiomis raidėmis rašyti? Kuo jis
skiariasi pvz. nuo manęs, jeigu užsiimčiau individulia veikla, ar
įsiregistruočiau indv. įmonę, arba būčiau ūkininku? Galų gale, Seimo nariu?
Po šioliai nesuprantu, kodėl advokatų kontoros nėra normaliomis įmonėmis, o
ten dirbantys advokatai - darbuotojais su visais mokesčiais ir soc.
garantijomis?

Na gerai, tarkim, kad Sodrai mokėti nereikia, bet pasakykite prašau, kuris
iš tų minimaliai gaunančių advokatų susidės sau pensijai?