Tema: Re: Del naujos mokesciu politikos iseina advokatai. Kur iseina?
Autorius: Silvano
Data: 2009-02-19 13:38:03
jo zinok, tie kurie uzdirba centus kaip tik ir derejosi :)))) lubos
padarytos tiems, kas daug uzdirba, kad nemoketi nesamoniu kol viskas
ishsispres :) arba valdzia kubiliaus nuvirs arba i prota ateis ir
pakeis...beje jau pakeite, pamazino tas lubas...ir tai nera pabaiga.

"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
> ka suderejote ta ir turite :) Reikejo eiti pagal pamokestinima bendra
> tvarka kaip inidividualios veikla ir nebutumete isskirtiniai. Bet pabugote
> susimoketi nuo pelniuko, susiderejote kitas salygas.
>
> T:)
>
> "Silvano" <ateikpas@mane.lt> wrote in message

>>> zlugdyma. Mokesciai kilo visiems, nesate jus joks unikumas del ju