Tema: Re: apie globa
Autorius: Ash
Data: 2011-02-01 14:01:25
Na, po kurio laiko sūnus jau įsisąmonino, kad kas leidžiama "tam" vyriukui,
visai nėra normalu jam. Nes vaikus biesina, kad vieno nesąmonės
toleruojamos, o kitų- ne.
Anksčiau ar vėliau jie turi suprasti, kad jie visi skirtingi. Ir dūkti
koridoriuje kaip lygūs. Čia teigiamoji pusė.

O neigiama kaip sakiau, kad nesąmonės pamokų metu, trukdo dirbti.

"amenox"  wrote in message news:ii71fk$4fn$1@trimpas.omnitel.net...

Vienas is privalumu, kad vaikai susipazine su neigaliaisiais paskui nerodys
pirstais i kitus ir nesakys - va ziurek debilas ir daunas.