Tema: Re: apie globa
Autorius: Dex
Data: 2011-01-31 11:07:58
Su galva viskas tvarkoje, bet invalido vežimėlyje.
Dėl to ir sakau, mano akimis, žmonos vedimas realiai nieko nepakeis, nes
ji nepajėgi bus jį įkelti į vonią ir atgal. Dėl barščių virimo aišku
problemos nėra.

Pajamos - tik pensija.

Todėl ir gaunasi tokia situacija, kad norėtų susirašyti, o bijo dėl
globos praradimo.

Dex