Tema: Re: apie globa
Autorius: Pi.
Data: 2011-01-31 19:35:22
o kodel tu manai, kad tik vaikas su negalia nutraukia pamoka.. jei jau
neigalus, tai jau butinai kazkoks rekiantis, agresyvus ir pan.?   yra turbut
simtus kartu daugiau "igaliu" vaiku, kurie padaro daugiau eibiu.. ir ka..?
tai normalu? nes jie "normalus"..
esi apsaugotas, kad tavo seimoje visi bus sveiki?  lygiai taip pat mastysi?
uzsidarysi/uzdarysi save/artima tarp keturiu sienu.. ? geda? ar bijosi
aplinkiniu reakcijos?