Tema: Re: apie globa
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2011-01-31 18:22:59
Bet konkrečiu atveju juk ir nereikės valstybinės globos, teisingai?
Tau ir sako, kad jei jau dabar ta globėja "apsimestinai" ir be reikalo
vaikšto, ir tik pinigus iš valstybės gauna, tai atsisakykit - nereikės
valstybei iš mano mokesčių "apsimestinai" mokėti kažkokiai soc. darbuotojai.

Soc. rūpyba turi būti teikiama ten, kur tikrai reikia - kur NĖRA moteriškės,
kuri iš gailesčio ateina ir valgyt padaro. Ir globos pinigų atėmimas tokiu
atveju turėtų būti NE BAUSMĖ, kaip kad tu dabar bandai visiems pavaizduoti,
o normalus ūkiškumas. Jei yra, kas pasirūpina - tai ir ok.

O pagal tavo scenarijų turėtų būti taip:
"Augina 2 bedarbiai 20 vaikų. Valstybė tiems vaikams duoda nemokamai
valgyti, kad badu nemirtų. Jeigu bedarbiai įsidarbintų, tai valstybė
NUBAUSTŲ tėvus, atimtų iš vaikų nemokamus pietus, ir lieptų tėvams patiems
savo vaikus maitinti??? Bloga valstybė... Tėvai įsidarbino, kad galėtų namą
pasistatyti, o valstybė tik pyst, ir vaikus badu ima marinti..."
Absurdas juk? :))

J.

"Pi."  wrote in message news:ii5ucb$9d3$1@trimpas.omnitel.net...

:) nu cia jei ji tai daro is meiles..
o jei tik del to, kad jai jo gaila..  ir ateina tik is gailescio..:)))
kaip tu siulai: lygiai ta pati reiktu daryt ir su vienisom mamom.. gyvena
kartu.. pora vaiku.. bet mama vistiek vienisa.. ir jei neklystu uz tai kazka
gauna..
vat ir sneku apie tokius apsimetinejimus.. issvaistomos lesos.. o ten kur
reikia- truksta..