Tema: Re: CROSS: sildymo kainos Vilniuje
Autorius: KEdas
Data: 2011-01-19 13:37:10
razumas rašė:
> uztektu ir +20, bet man vistiek duoda +25 (nes man sumazinus iki 20, kaimynu
> nukrsitu iki 16) ir jauciu , kad permoku, bet kol sistema bendra - nieko
> nepadarysi, nes tada jau pyks kaimynai.

Na, tai ir dulkink namo šildymo sistemos prižiūrėtojus, kad tavo bute
būtų normatyvuose numatyta temperatūra, t.y. 18-22°C matuojant 1 metro
aukštyje kambario viduryje.
Į jų kalbas, kad tai techniškai neįmanoma nekreipk dėmesio – pinigus už
sistemos priežiūrą ima maksimalius, o sistema akivaizdžiai neveikia.
Pvz. mano bute prižiūrėtojai kažkadaise išlupo radiatoriaus sklendę, tad
dabar nebėra galimybės jį prisukti. Kaimynai, kurie nepasikeitę langų,
šąla, pas pasikeitusius temperatūra normali. :)