Tema: Re: CROSS: sildymo kainos Vilniuje
Autorius: Korke
Data: 2011-01-17 17:32:14
skaitikliu manau tai galima butu vadinti tik tuomet jei jis butu "ant
vamzdziu" ieinanciu i radiatoriu ir iseinanciu is jo, na gerai ant vamzdzio
ieinancio i tavo buta ir einancio per visus radiatorius ir iseinancio ir
galintis nustatyti skirtuma vandens temperaturos tarp "i ir "is" pagal tai
paskaiciuoti kiek silumos jis tame kelyje prarado ir tada pagal tai
paskaiciuotu kiek energijos reikia tai silumai pagaminti reikejo. Visai
kitais atvejais tai balvanke elementari ten kabanti.