Tema: Re: CROSS: sildymo kainos Vilniuje
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-01-18 08:57:46
Nu faktas, bet visada atsiras kokia pencininke ar socialiai remiama, pro
kurios langus pusto sniega, reikalaujanti uztikrinti jai +18 (zinoma,
neremontuojant, nekeiciant ir neklijuojant langu, nes ji tipo socialiai
pazeidziama), ir Dalkia jai pataikaus.

KEdas <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in news:ih24qa$7gh$1
@trimpas.omnitel.net: