Tema: Re: CROSS: sildymo kainos Vilniuje
Autorius: darkalas
Data: 2011-01-18 04:43:05
Pagal tavo nupasakota principa pas mane veikia paprastas
termoregliatorius. Kai termoreguliatorius pajaucia kad oras patalpoje
atsalo - atsukamas radiatoriaus reguliatorius ir jis pradeda silti. Tik
matyt pas jus jame yra dar kazkokie smegenys ideti. Bet sita daikta
vadinti skaitikliu kazkaip protas neisnesa. Skaitiklis pas mane stovi
vienas ant viso buto ir i ji ateina du vamzdziai: vienas is silumos
tinklo, o kitas - griztantis is buto. Skaitiklis matuoja temperaturu
skirtuma tarp siu vamzdziu. Skaitikli pamaigius dar galima rasti ir debeta
ir dar kazkokiu skaiciu.