Tema: Re: CROSS: sildymo kainos Vilniuje
Autorius: razumas
Data: 2011-01-19 13:29:26
mintis manau gera, tik nedasakyta iki galo:
energija sunaudoji, net kai tau jos nereikia.
pvz pas mane langai ir durys sandarus, ir pas mane +25 kambaryje, kai pas
kaimyna per senus langus iseina siluma velniop ir pas jy +18. Taigi man
uztektu ir +20, bet man vistiek duoda +25 (nes man sumazinus iki 20, kaimynu
nukrsitu iki 16) ir jauciu , kad permoku, bet kol sistema bendra - nieko
nepadarysi, nes tada jau pyks kaimynai.

--

razumas