Tema: Re: CROSS: sildymo kainos Vilniuje
Autorius: solara
Data: 2011-01-18 08:55:00
vienų pažįstamų bute, kurie labai mažai moka, jie šildosi tokiu režimu:
radiatorius laiko visiškai išjungtus, tik kelis kartus per parą pajungia ant
maksimumo , po ~1 val, ir taip pasišildo butą.
Sąskaitas gauna mažas (lyginant su kaimynų).
ar tai paišosi į tavo teoriją?

jei tie dalikliai fiksuoja kad jie šildosi tik 3 val/para, tai ko gero
prikapsi iki 8x mažiau nei tiems kas laiko ant minimumo visą parą?