Tema: Re: Del padalinto buto pardavimo po skyrybu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-19 13:16:23
Tau priklauso puse baseino ir man puse. Ash savo puses nenoriu geruoju
parduot - man netrukdo kad tu plaukioji savo pusej, taip pat man dzin, kas
naudosis antra puse, jeigu tu ja parduosi. Maudaisi ar nesimaudai, bet
priziuret privalai.  Kodel manai, kad turi buti teisines priemones,
priverciancios mane parduot savo puse? Vienintelis variantas - pateiki man
pasiulyma, kuriamash negaliu atsispirti.

"labyrinth"  wrote in message news:ih6gsg$q02$1@trimpas.omnitel.net...

O jeigu geruoju niekaip neiseina?
Sitas reikalas su juo aptarinejamas (jei is jo puses tai taip galima
pavadinti) gal jau kokius
metus, o rezulte gaunasi, kad "tvarko" jis mus kaip nori.