Tema: Re: Del padalinto buto pardavimo po skyrybu
Autorius: Vaidas
Data: 2011-01-19 08:23:42
Pats pagalvok - turi sau pusę buto, vienas gyveni, nors pusė yra ne
tavo, reiškia ir mokesčiai mažesni. Viskas puiku. Aš ir nelabai
sutikčiau keltis.

O va gal jei atsirastų nuomininkų - pats greitai pradėčiau galvoti apie
išsikraustymą. Aišku čia vėl - o jei nuomininkas su bendrasavininkiu
pradės kartu degustuoti visokius gėrimus?

Bet faktas, kad parduoti jis neprivalo.

Vaidas