Tema: Re: pretenzija / kreipimasis rastu? (update)
Autorius: Fla
Data: 2011-01-07 12:41:52
"NoLife" <fake@noreply.com> wrote in message news:ig6lq4$2u0$1@trimpas.omnitel.net...

> :D
> Klausyk, o čia ne Kaune servisas? Kažko situacija labai paanši darosi :D

Kaune, "Inchcape Motors" (Kauno Vista).
http://www.inchcape.lt/kaune

Siaip pagalvojau, kad jei elgsis bjauriai, ir nepripazins/nesutvarkys akivaizdaus broko - be
visu iprastu tolimesniu veiksmu (iskaitant ir draudimo, VNMPI ir VVTAT itraukima i visa si reikala)
bus galima ir papildomai auklejamaja/svietejiska veikla uzsiimti.

Pradziai - lyg ir turiu siokiu tokiu giminystes rysiu vienoje is imoniu, kuri is ju perka naujus automobiliukus.
Zhiu gali ims, ir nebepirks ;) Taip pat butu smagu visa tai jiems paversti mazu vieshuju ryshiu koshmariuku :)
Na jiems turetu but nesmagu, jei man pavyktu padaryt taip, kad google ivedus serviso pavadinima, pirmame
puslapyje atsirastu nuoroda su nuotraukomis i akivaizdziai nekokybiskai nudazyta auto, ir nuskanuotu ju rastisku
paaiskinimu kad "viskas cia OK" :) Dar zinoma visuose skundu puslapiuose palikti atsiliepimus apie si ivyki.
Taip pat galbut pavyktu prakisti maza straipsniuka su nuotraukytemis i viena gan populiaru internetini portaliuka :)

Zodziu kaip tik turiu daug laiko (siuo metu esu bedarbis). Noro uzsiimti idejiskai teisinga veikla taip pat yra.
Plius galima ziureti i visa tai kaip i tam tikra savisvieta, ir buda pasitobulinti (pvz. teisiniu dalyku atzvilgiu).
Zodziu let's have fun ;)

Nors gal antradieni, susitikimo metu, jie mane maloniai nustebins, pripazins kalte, ir viska sutvarkys :)
Bet vargu ar toks variantas realus.