Tema: Re: pretenzija / kreipimasis rastu?
Autorius: NoLife
Data: 2011-01-07 11:17:20
On 2011.01.05 14:23, Fla wrote:
> Servisas sioje vietoje pasielge labai gudriai (o as labai kvailai ir
> patikliai) - dar pries parodant automobili pakiso pasirasyti
> popierius, kad prasau jog draudimas darytu pavedimus servisui, ir kad
> as servisui ("dël anksèiau nurodyto draudiminio ivykio"?!) pretenziju
> neturiu. Paklausus ar nekils problemu del kokybes kazkaip sugebejo
> praplaut smegenis kad viskas ok, be to garantija yra jei bus kokiu
> pretenziju, ir t.t.

Na, servisui priekaištų dėl paties draudiminio įvykio tu iš tiesų
priekaištus reikšti nelabai gali. Dėl darbų kokybės, tai ot va ne dzin
ką pasirašei. Ar tu ekspertas automobilių? "Nu iš pirmo žvilgsnio
pasirodė kad gerai, buvo tamsu, nieko nemačiau, buvau pagiriotas,
pavargęs, akinius namie pamiršau, paskui atidžiau pažiūrėjau - ajomajo,
тролеибус бога душу мать, vos infarkto negavau. Nu ir kas kad pasirašiau
- tai darom ekspertizę ir lai ji
nustato, gerai iš tikrųjų ar blogai..."

> Kita vertus - yra tam tikras siu dokumentu pildymo niuansas, del
> kurio abejoju ar tie dokumentai yra galiojantys (cia viesai rasyti
> kodel - nelabai noriu; taciau paciam, ar kitiems, pvz. Linui P.,
> Laurynui, ir pan. i private mielai brukstelciau; jei nieko pries -
> butu laaabai idomu isgirsti trumpa komentara).

Tie dokumentai realiame teisme aišku _galėtų_ būti traktuojami tavo
nenaudai. Bet iš kitos pusės - teisia ne kompiuteris, o žmogus. Ir
argumentuoti reikia žmogui, nes spręs jis "pagal įstatymus ir vidinį
įsitikinimą".

> Manau reikes del visa ko parasyt, kad nebutu sis prasymas vien
> telefonu (nors pokalbiai tuo numeriu lyg ir irasomi).

Būtinai. Aš tame rašte dar ir naglu veidu paklausčiau, o kada mano
automobilis bus normaliai sutvarkytas? Ne serviso paklausčiau, o
draudimo, nes man žalą dengia draudimas o ne servisas. Nu tai lai tada
jie ten ir aiškinasi tarpusavyje, o man reikia tik rezultato.