Tema: Re: pretenzija / kreipimasis rastu?
Autorius: NoLife
Data: 2011-01-05 09:31:33
Mano atveju analogiškoje situacijoje (irgi dažai) servisas kategoriškai 
nebendravo. Mol nudažėm pagal gamintojo dažų kodą, pas tave ne naujas 
auto, korozija/erozija/pataikyt neįmanoma ir t.t. ir pan. Gavo į dantis 
panašaus turinio raštą - be reakcijos.
Padėjo raštas į draudimo kompaniją. Turinys panašus, tik prašymo esmė - 
nemokėti autoservisui, kol nebus ištaisyti trūkumai.
Serviso direktorius pats susirado po kelių dienų ir labai mandagiai 
paprašė atvairuoti karutį man patogiu metu. Beje, iš antro karto pataikė 
netgi visai neblogai. O spalva ne tokia jau paprasta - išblukusi 
juoda(be jokio mėlyno atspalvio), su lengvu perlamutru. Tuo pačiu ir 
perėjimus normaliai padarė, nedažė kaip pirmu kartu griežtai vien 
pažeistos detalės.

Ir ar tikrai tavo santykiai yra su servisu? Nes kaip tais lyg ir 
draudimo bendrovės galvos skausmas kažkiek turėtų būti... Tu su servisu 
kokią nors sutartį turi? Ko pagrindu jie tavo karutį remontuoja? Kiek 
suprantu pagrindu jų sutarties su draudimo bendrove.

Bet kuriuo atveju, labai rekomenduoju raštą draudimo bendrovei 
brūkštelt. Čia jei sieki greitesnio rezultato, o ne šiaip pasitampymo.