Tema: Re: pretenzija / kreipimasis rastu?
Autorius: Arj
Data: 2011-01-05 13:10:23
jei dazo pagal koda - tada taip. Jei parenka pagal spalva - nu kai kur sugeba parinkti idealiai :)
Mano karuti pora kartu daze - kodas nerastas buvo, tai parinko dazus.
Abiem atvejais nepasakysi kas dazyta, kas ne, nors karuciui jau 16metu :)
Pries tai galas irgi dazytas buvo (nusipirkus buvo pastebeta kad gavus i gala ir keistas dangtis) - irgi jokiu pozymiu.