Tema: Re: pretenzija / kreipimasis rastu?
Autorius: Fla
Data: 2011-01-05 13:12:17
"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:ifvqsv$v9u$1@trimpas.omnitel.net...
> ipatingai jei tai 10+x metu karutis su kokia nors naglesne spalva.
> gimtoji dazu danga paveikta saulutes ir atitaikyti apsoliuciai tiksliai kartais praktiskai neimanoma.

Karutis 10-11 metu. Mano supratimu spalva paprasta melyna. Pries dazant dar paklausiau ar ju servise
nebus problemu parenkant spalva, ar sugebes ir t.t. Aisku uztikrino kad bedu tikrai nebus - spalva tamsi,
todel lengviau parinkt. Va jei butu kokia sidabrine galbut ir butu sunkiau. Aisku visa tai vyko zodziu :)

Per paskutinius 3 metus auto ne karta dazyta, ir iki siol kiti servisai spalva pataikydavo be jokiu problemu.
Na bent jau ziurint paprasta mano, neprofesionalo akim. Tuo tarpu dabar is tolo "sviecia" kad spalva kita.
Beje, po sito dazymo prasukau pro kelis servisus - visi patvirtino (zodziu) kad spalva nelabai pataike.