Tema: Re: pretenzija / kreipimasis rastu?
Autorius: Fla
Data: 2011-01-05 14:23:37
"NoLife" <fake@noreply.com> wrote in message news:ig16ol$5so$1@trimpas.omnitel.net...
> Padėjo raštas į draudimo kompaniją. Turinys panašus, tik prašymo esmė - nemokėti autoservisui, kol nebus ištaisyti trūkumai.
O! Gera mintis, aciu. Dazomos buvo 2 detales. Uz 1 jau pervesta, uz kita dar ne.
Uzteko skambucio i draudima, kad antra pavedima kol kas atideti.

> Ir ar tikrai tavo santykiai yra su servisu? Nes kaip tais lyg ir draudimo bendrovės galvos skausmas kažkiek turėtų būti... Tu su
> servisu kokią nors sutartį turi? Ko pagrindu jie tavo karutį remontuoja? Kiek suprantu pagrindu jų sutarties su draudimo bendrove.
Servisas sioje vietoje pasielge labai gudriai (o as labai kvailai ir patikliai) - dar pries
parodant automobili pakiso pasirasyti popierius, kad prasau jog draudimas darytu
pavedimus servisui, ir kad as servisui ("dėl anksčiau nurodyto draudiminio ivykio"?!)
pretenziju neturiu. Paklausus ar nekils problemu del kokybes kazkaip sugebejo praplaut
smegenis kad viskas ok, be to garantija yra jei bus kokiu pretenziju, ir t.t.

Kita vertus - yra tam tikras siu dokumentu pildymo niuansas, del kurio abejoju ar
tie dokumentai yra galiojantys (cia viesai rasyti kodel - nelabai noriu; taciau paciam,
ar kitiems, pvz. Linui P., Laurynui, ir pan. i private mielai brukstelciau; jei nieko
pries - butu laaabai idomu isgirsti trumpa komentara).

Beje, servisas bande prigauti ir dar vienoje vietoje. Atvaziavus pasikalbet del blogos
darbu kokybes darbuotojas pastebejo, kad pagrindiniame(?) automobilio remonto
darbu dokumente ("paraiška-sutartis" su nurodomais darbais, priemimu, etc.) nera
mano paraso prie "atliktų darbų kokybei priekaištų neturiu, automobilį atsiėmiau" :)
Ir aisku dar turėjo naglumo pasiulyt ten pasirasyt.. (ne, si karta to nepadariau;)

Zodziu bendravimas su vienu ju darbuotoju man nuo pradzios iki galo labai daug kuom
primine automobilio apziura ar pirkima turguje is nelabai saziningo pardavejo (kam yra
teke tai daryt, zinote koks tai jausmas).

> Bet kuriuo atveju, labai rekomenduoju raštą draudimo bendrovei brūkštelt. Čia jei sieki greitesnio rezultato, o ne šiaip
> pasitampymo.
Manau reikes del visa ko parasyt, kad nebutu sis prasymas vien telefonu (nors pokalbiai
tuo numeriu lyg ir irasomi).