Tema: Re: Vel ir vel del patekimo i buta...
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-12-10 01:12:47
kitas dalykas, nesigilinant i emocija sir pan, cia yra Law grupsas. Todel
jei imaoma be emocija ir nugrybavimu shneket. Ash ishdestau problema, o jau
jusu reikalas protingai atsakinet ar ne. Sorry. Emociju man ir namie
pakanka. Jei nori ishgirst visa tikra istorija su smulkmenom - galem prisest
prie kavos ar alaus :) Vaisinu :)

--
Shlipsas
865920307