Tema: Re: Vel ir vel del patekimo i buta...
Autorius: A&G
Data: 2010-12-09 13:13:34
tai bet kokiu atveju vansi gali paprastai irodyti kas mokejo ta paskola, o cia panasu kad zmogus bet kokiu atveju ta buta nori sau pasilikt ir nesidalint ir dar neivykus skyryboms nenori isileist savo antros puses i buta. Jeigu jau moteris imasi tokiu save zeminanciu veiksmu, tai matyt vyras irgi geras dalbajobas.
 " Policijos pozicija: nesvarbu, kad butas iki vedybu pirktas, bet
mes dar vyras ir zmona. Teismai dar neprasideje. Todel abu ten turi teise
but.."- labai netgi logiska