Tema: Re: Vel ir vel del patekimo i buta...
Autorius: Liofka
Data: 2010-12-09 09:12:21
Kiek pastebiu, tai pas tamstą problemos su praėjimo kontrole. Siūlau
pradžiai pasikeisti į vandalizmui atsparią spyną (ir duris). Čia galbūt
tiktų kokia nors kodinė ar išvis su bekontakčiu raktu (pulteliu).
Tada dar galima palikti kokią mechaninę "dummy" spyną ir nufilmuoti kaip
kažkas bando įsilaužti.

O dėl išgyvendinimo, tai jau tamstos fantacijos reikalas kaip namuose
sukurti dikomfortą.
Kiek tekę girdėti legendų kaip iš bendrasavininkių būna išreikalauta
parduoti savo buto dalį, tai nemalonu kai į svečius pagyventi užsuka čigonų
taboras, arba šiaip namuose nešvaru ar tiesiog kvapas nemalonus (gal koks
smardus maistas prašvinko, gal kas kur prišiko). Bet čia jau ne law tema.
IMHO svarbu nekelti niekam grėsmės ir nepersistengti iki unlaw.