Tema: Re: Garantija spausdintuvui
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-12-03 15:37:50
Na, mano tvirtinimas tarkim išplaukia iš "gamykla laikosi ISO200 kokybės standarto", gi oponentas oponuoja, jog "...buvo laikomasi naudojimo instrukcijos? Jei sugedo vadinasi kazkur buvo brokas, ar ne taip?".
Gal laikėsi, gal nesilaikė. Gal mano gamykloje broką padarė.
Sugebėsit įrodyti, kad BUVO laikomasi vartotojo instrukcijos?
(atmetam spekuliacijas apie tai, kad "gal instrukcija nepilnai numato visus atvejus")

Dėl to ir seka tokia seka (atvejis, kai garantinis - 1 metai):
- jei daiktas sugenda pirmus metus, gamintojas savo kaštais bando įrodinėti, kad nebuvo laikomasi vartotojo instrukcijos; Jei neįrodo - remontuoja pats. (paprastai taip ir būna, nes kartais remontas kainuoja mažiau, nei bandymas nustatyti, kas kaltas).
- jei daiktas sugenda antrus metus, gamintojas pataisys nemokamai TIK jei tu pats įrodysi, kad tikrai buvo brokas.

Šiaip brokas (iš senų laikų) paprastai nustatomas nuo pat eksploatavimo pradžios, na, neskaitant paslėptų trūkumų. Nors ir sveika tikėtis, kad metalinis kastuvas nesupus kokius 20 metų, jei tinkamai prižiūrimas, bet jūs juk kažkodėl nesitikit, kad įvairi elektronika be priekaištų dirbs irgi 20 metų?
Beje, o kaip dėl CD trumpaamžiškumo? Nemačiau instrukcijų apie tai, kad CD nerekomenduoja laikyti svarbios informacijos, nes ji gali dingti po 5 metų. Tai čia gamyklinis brokas, ar vartotojo kaltė?


> pasikabinesiu, paaskinkite kaip kokybiskas daiktas gali sugesti per 2 metus, 
> jei buvo laikomasi naudojimo instrukcijos? Jei sugedo vadinasi kazkur buvo 
> brokas, ar ne taip? Tai ka man dar papildomai irodienti? Cia nebent reiktu 
>

"Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:idak6u$edq$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2010.12.03 13:20, Jonas Sergejenka wrote:
> > Tęsiant mintį - jei mano gamykloje geras QA skyrius ir aš dirbu pagal ISO2000 kokybės sistemą, tai garantiją savo daiktams suteiksiu tik 2 dienas. Nes kokybiškas daiktas per 2 metus gali sugesti TIK DĖL VARTOTOJO kaltės, ir nėra čia ką daugiau įrodinėti, ane? Juk vakar veikė, o šiandien neveikia? Ką padarei???
> 
> Logine klaida darai - taip, kokybiskas daiktas gali sugesti tik del 
> vartotojo kaltes, bet va tu ir irodyk, kad jis buvo kokybiskas :) Nes is 
> QA skyriaus niekaip neseka isvada apie daikto kokybe.