Tema: Re: Garantija spausdintuvui
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-12-03 13:20:19
Tai jo, aš išvis nesuprantu, kaip QA skyrius galėjo brokuotą daiktą praleisti į pardavimą.
Tęsiant mintį - jei mano gamykloje geras QA skyrius ir aš dirbu pagal ISO2000 kokybės sistemą, tai garantiją savo daiktams suteiksiu tik 2 dienas. Nes kokybiškas daiktas per 2 metus gali sugesti TIK DĖL VARTOTOJO kaltės, ir nėra čia ką daugiau įrodinėti, ane? Juk vakar veikė, o šiandien neveikia? Ką padarei???