Tema: Re: Garantija spausdintuvui
Autorius: ManXP
Data: 2010-12-03 10:13:41
Atsimenu buvo diskusija siuo klausimu kazkada, tai lygtais buvo paaiskinta,
kad su juridiniais taip issikalineja del to, kad ju negina vartotoju teises.
T.y. jei esi fizinis asmuo, tai gali kreiptis i vartotoju teises kad padetu,
o jei juridinis, tai turi iskart i teisma eit (jei pardavejas nesutinka, kad
garantija turi but 2 metai). Bent jau taip buvo aiskinta cia.