Tema: Re: Garantija spausdintuvui
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-12-03 12:43:50
dėl juridinių nekomentuosiu, bet dėl "priklauso" - pasikabinėsiu.

"Priklauso" tik tiek, kiek davė pardavėjas/gamintojas. Tarkim - 1 metai. Priklauso - reiškia atnešei, numetei, ir lai tvarko.
BET, jei tau per mažai 1 metų, tai pats savo kaštais turėsi įrodinėti gaminio broką, ir tik tada galėsi reikalauti, kad taikytų tau garantinį aptarnavimą (su sąlyga, kad nuo pardavimo nepraėjo 2 metai).